Літній табір оздоровлення



Закони дитячого життя в таборі відпочинку.

1.   Не сумувати, друзів звеселяти.

2.   Гігієна, спорт і труд завжди поруч йдуть.

3.   Повітря, сонце і травиця в лузі – ось найкращі наші друзі.

4.   Тут немає тат і мам, прибери усе ти сам

5.   Старших за себе поважай, малюків не ображай.

6.   Люби і знай свій рідний край.

Закони взаємовідносин у таборі

1.   Не забирати чужого, але й не все своє віддавати.

2.   Не ображатися без причини.

3.   Самому ні до кого не чіплятися.

4.   Гратися чесно, а якщо керуєш грою, не ображати інших.

5.   Не дражнитися, не хникати, не вимагати нічого.

6.   Ніколи двічі не просити. Не бути ябедою.

7.   Ніколи не бути замазурою – таких не люблять.


8.   Частіше посміхатись один одному.


Закони табору  «Ромашка»

Закон Часу – не запізнюйся ні на який захід, зібрання, в їдальню.

Закон Дбайливості – дбайливо стався до майна табору, бережливо  
                                      стався до всього, що зробили, створили  
                                      людські руки, зупинити того, хто шкодить і   
                                      завдає збитків майну, цінностям.

Закон Кольорів – прагнути у всьому бути першими – у корисних
                              справах,  спортивних змаганнях, вікторинах
                              конкурсах. Виграють цікаві, веселі, корисні справи  
                              дітей і дорослих.

Закон Єдності – усі питання табірного життя вирішувати разом. Час
                              мине швидко, потрібно з усіма потоваришувати,
                              знайти друзів.
Закон Порядності – не залишати табору без дозволу вихователів.
                                     Звертатись до них при виникненні
                                     непередбачених обставин. Порядно поводитися
                                     в громадських місцях, на відпочинку та
                                     прогулянках.
Закон Дня – кожен день починаємо з усмішки. Прокидаємося разом
                      із сонечком, відпочиваємо, творимо з позитивним
                      настроєм. Доброзичливо ставимося один до одного.    
                      Вчасно щодня прибуваємо до табору.

Закон Річки – не йти без вихователів до річки.

Закон Зелені – бережливо ставитись до природи.

Закон Загону  -- не заважати роботі іншого загону.

Закон Правої Руки – всім мовчати коли говорить інший.

Закон Ввічливості – відношення до дорослих і друзів.

Закон Дружби – один за всіх і всі за одного. Поважаємо один одного,
                            своїх друзів, дорослих. Спілкуємося, поважаючи
                            думку кожного. Відкриваємо найяскравіші риси в
                            кожному і знаходимо таланти.

                             Пам’ятай!   Тут всі рівні!

Пам’ятка для вихователя

1.      Якщо діти разом з тобою працюють, бавляться, сміються, ти – переможець.

2.      Ніколи не роби в приміщенні того , що можна зробити на вулиці.

3.      Знай: нудне життя дітей буває тільки у нудного дорослого.

4.      Працюючи з дітьми, частіше згадуй себе у дитинстві, тобі буде легше їх розуміти.

5.      Не захоплюйся нотаціями, вони не викликають нічого іншого, крім бажання затиснути вуха.

6.      Добрий – це не той, хто вміє робити добрі справи, а той, хто не здатний на зло.

7.      Не можна довіряти дітей тому, хто не вміє посміхатися.

8.      Люби усіх дітей, а найбільше – найнеприємніших для  тебе.

9.       Будь з дітьми разом, поряд і трохи попереду.

10.  Справедливість – головна дорога дорослого.

11.  Критикуйте дітей не із задоволенням, а з болем.

12. Талановитий дорослий завжди шукає, а отже не  може  помилятися.

13. Не сердьтеся довго на дитину – це не професійно.


     Путівка   дня   №  1
День відкриття табору
8.30  --  9.00
Прийом дітей. Розподіл по загонам.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Відкриття табірної зміни
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Бесіда «Живемо за розпорядком». Вступний інструктаж. Запис у гуртки
10.30 – 13.00
Розучування девізу, табірної пісні, розподіл доручень. Веселі старти
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Кращий малюнок до назви табору «Ромашка»
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому



   Путівка   дня   №  2
День  талантів
8.30  --  9.00
Прийом дітей
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка.  Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки під час проведення організованих виховних заходів
10.30 – 13.00
«Алло! Ми шукаємо таланти!»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Гра по колу «Розкажи мені про себе»
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому





   Путівка   дня   №  3
День спорту
8.30  --  9.00
Прийом дітей
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення спортивно-масових заходів
10.30 – 13.00
Футбол
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Конкурс на найкращу вболівальну команду
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому


  Путівка   дня   №  4
День дитини
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з  безпеки життєдіяльності при перевезенні автобусами за разовими заявками
10.30 – 13.00
Запрошує танцювальний майданчик «Стоптані черевики»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Конкурс малюнка на асфальті «Світ очима дітей»
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому
                                
                               Путівка   дня   №  5
День мультиків
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки життєдіяльності при проведенні організованих виховних заходів
10.30 – 13.00
Гра «З якого це мультфільму?»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Карооке пісень з мультиків
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому


   Путівка   дня   №  6
День  квітів
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки при проведенні організованих виховних заходів
10.30 – 13.00
Гра – бесіда « Квітковий диво грай»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Трудовий десант
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому
                             


                          
                                  Путівка   дня   №  7
День  навпаки
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки при проведенні організованих виховних заходів
10.30 – 13.00
Конкурс пародій. Конкурс «Кращий макіяж Країни Чудес»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Комічний футбол
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому


   Путівка   дня   №  8
День  індіанців
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з техніки безпеки з надання першої долі карської допомоги
10.30 – 13.00
Конкурс на найкращий індіанський костюм. Виготовлення подарунків суперникам.
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Індіанська естафета
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додом                  
                                  
                                 Путівка   дня   №  9
 День  гри
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки життєдіяльності при  виявленні вибухонебезпечних предметів
10.30 – 13.00
Творча майстерня «Іграшка з природного матеріалу». Операція «Карта». Гра «Розвідник»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Галявина ігор
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому


   Путівка   дня   №  10
День  Батьківщини
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення екскурсій
10.30 – 13.00
Екскурсія пам’ятними місцями нашого села. Бесіда «Історія мого краю»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Догляд за пам’ятниками. Ігри на свіжому повітрі.
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому
                                 
                               Путівка   дня   №  11
День  казки і театру
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки при проведенні організованих виховних заходів
10.30 – 13.00
Вікторина «Казковий єралаш». Гра «створи казку в маленькому театрі»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Казкове «Поле Чудес»
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому


    Путівка   дня   №  12
День  підводного царства
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж  безпеки  поводження біля води
10.30 – 13.00
Конкурс «Я - найкращий рибалка!». Вікторина «Таємниця морського царства»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Ігри з водою
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому


                                 Путівка   дня   №  13
День  безпеки на дорозі
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Лінійка. Оголошення плану на день
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з безпеки життєдіяльності на проїзній частині.
10.30 – 13.00
Захід «Якби дорожні знаки говорили». Тренінг «Вмій дружити зі світлофором»
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Естафета велосипедистів
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому

    Путівка   дня   №  14
День  табору
8.30  --  9.00
Прийом дітей.
9.00  --  9.15
Ранкова зарядка
9.15  -- 9.30
Святкова лінійка «Поєднала нас «Ромашка». Гра «Дерево бажань».
9.30  --10.00
Сніданок
10.00 – 10.30
Інструктаж з техніки безпеки  при проведенні організованих виховних заходів
10.30 – 13.00
Веселі естафети. Інтелектуальні ігри. Дерево відгуків і побажань.
13.00 – 13.45
Обід
13.45 – 14.15
Свято « Табір до побачення!». Ігри на свіжому повітрі
14.15 – 14.30
Лінійка по підсумкам дня
14.00
Повернення додому

                                    Посадові інструкції


Затверджую
Начальник табору______________
_____________________
(підпис )
“___” ___________ ___р.

                                                      Посадова інструкція
                                                             Вихователя
                                                                                                                                       
(Місце видання)

                                                                                                                                                                                                                                  
(посада, прізвище, ім’я та по батькові спеціаліста)


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Дана посадова Інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя.
При складанні інструкції враховані також рекомендації з організації роботи з  охорони праці в   закладах Міністерства освіти і науки України.
1.2. Вихователь призначається і звільняється з посади керівником закладу.
1.3. Вихователь повинен мати вищу чи середню спеціальну освіту без вимог до стажу педагогічної роботи.
1.4. Вихователь підпорядковується безпосередньо старшому  вихователю.
1.5. У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання дітей; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами закладу (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами i розпорядженнями директора, даною посадовою Інструкцією), трудовим договором (контрактом).
Вихователь дотримується Конвенції про права дитини.

2. ФУНКЦІЇ

2.1. Опікування, виховання і нагляд за дітьми під час їх перебування в   групах табору.
2.2. Організація і проведення позаурочної виховної роботи в закріпленій групі.

3. СЛУЖБОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

3.1. Планує і організовує життєдіяльність дітей та здійснює їх виховання.
3.2. Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для  соціально-психологічної реабілітації дітей, їх соціальної та трудової адаптації.
3.3. Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби виховання та  навчання дітей.
3.4. Планує і проводить з дітьми виховну  роботу на основі вивчення їх індивідуальних особливостей.
3.5. Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження і зміцнення здоров'я дітей, здійснює заходи, які сприяють їх психофізіологічному  розвитку.
3.6. Приймає дітей у встановленому порядку від батьків (осіб, що їх замінюють); організовує виконання дітьми режиму дня,     надає їм допомогу у   організації відпочинку   залучаючи їх до художньої і  науково-технічної творчості, спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань  за інтересами.
3.7. Сприяє формуванню в дітей  моральних якостей громадянина, формує в них навички культури поведінки, відповідального ставлення до  навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики  відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.
3.8. Надає допомогу в організації самоуправління в   колективі.
3.9. Вивчає індивідуальні здібності, інтереси і нахили дітей, їх поведінку.  
3.10. Дотримується в стосунках з дітьми  їх прав і свобод.
3.11. Веде у встановленому порядку документацію і звітність.
3.12. Бере участь в роботі педагогічної ради закладу.
3..13. Проходить періодичний медичний огляд.
3.14. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере
участь в роботі методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.
3.15. Дотримується етичних норм поведінки в закладі, побуті, громадських місцях, які відповідають соціальному статусу вчителя.
3.16. Створює умови для безпечного проведення виховного процесу,  ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипожежних правил; негайно ставить до відома адміністрацію закладу про випадки  виявлення в дітей зброї, пожежо- і вибухонебезпечних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і токсичних речовин, інших вилучених з цивільного вжитку речей.
3.17. Оперативно повідомляє адміністрацію закладу про кожен нещасний  випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
3.18. Вносить пропозиції щодо поліпшення і оздоровлення умов проведення освітнього процесу, а також доводить до відома керівників про всі  недоліки в забезпеченні виховного  процесу, які знижують життєдіяльність  і працездатність учнів.
3.19. Проводить інструктаж дітей з техніки безпеки під час проведення  виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в журналі реєстрації інструктажів.
3.20. Організовує вивчення дітьми правил з охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді і т.п.

4. ПРАВА

4.1. Брати участь в управлінні закладом   в порядку, який визначається Статутом закладу.
4.2. На захист професійної честі й гідності.
4.3. Знайомитися із скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, давати свої пояснення.
4.4. Захищати свої інтереси самостійно чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування,  пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.5. На конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування  за винятком випадків, передбачених законом.
4.6. Вільно вибирати і використовувати методики   виховання, навчальні посібники і матеріали.
4.7. Підвищувати у встановленому порядку свою кваліфікацію.
4.8. Атестуватися на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
4.9. Давати дітям   обов'язкові розпорядження, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, залучати їх до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визначеному відповідними правилами.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

5.1. Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за порушення їхніх прав ї свобод, визначених законодавством України.
5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу, законних розпоряджень директора закладу і інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених даною Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.3. За використання, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних з фізичним чи психічним насиллям над особистістю дітей а також вчинення іншого аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади у відповідності з трудовим законодавством і Законом України "Про освіту". Звільнення за подібний вчинок не є мірою дисциплінарної відповідальності.
5.4. За навмисне спричинення закладі чи учасникам освітнього процесу збитків у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і  цивільним законодавством.

6. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ'ЯЗКИ ЗА ПОСАДОЮ)

6.1. Працює за графіком, складеним і затвердженим директором закладу.
6.2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх вихователів на умовах погодинної оплати.
6.3. Самостійно планує свою роботу. План роботи затверджується старшим  вихователем.
6.4. Подає   директору закладу   письмовий звіт про свою діяльність за певний термін роботи . 
6.5. Одержує від директора закладу і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
6.6. Працює у тісній співпраці із  старшим  вихователем    і батьками дітей (чи особами, які їх замінюють); систематично здійснює обмін інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією та вихователями закладу. 

З  інструкцією  ознайомлений:

Затверджую
Начальник табору______________
_____________________
(підпис )
“___” ___________ ___р.

Посадова інструкція
НАЧАЛЬНИКА ОЗДОРОВЧОГО  ТАБОРУ
                                                                                                                                       
(Місце видання)

                                                                                                                                                                                                                                  
(посада, прізвище, ім’я та по батькові спеціаліста)

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.      Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики керівника освітнього закладу та Наказу Міністерства освіти і науки України від 01. 08. 2001р. 563.
1.2.      Начальник оздоровчого майданчика, табору призначається на посаду наказом по школі і працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком встановленим у відповідності до 40- годинного робочого тижня.
1.3.      Начальник оздоровчого майданчика, табору повинен мати вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менше 3 років на педагогічних посадах.
1.4.      Начальник табору школи підпорядковується безпосередньо директору школи.
1.5.      Начальнику табору безпосередньо підпорядковуються старший вихователь, вихователі та інші працівники оздоровчого майданчика. Начальник табору уповноважений в межах своєї компетенції давати обов'язкові для виконання вказівки (розпорядження) будь-якому лрацівнику оздоровчого майданчика, чи учневі.
Начальник оздоровчого майданчика, табору уповноважений відмінити розпорядження будь-якого іншого працівника оздоровчого майданчика,.
1.6.      У своїй діяльності начальник оздоровчого майданчика, табору керується Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Уряду України, органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежної охорони, а також Статутом і локальними правовими актами (в тому числі даною Посадовою інструкцією), трудовим договором (контрактом).
Начальник оздоровчого майданчика, табору дотримується Конвенції про права дитини.

2. ФУНКЦІЇ

2.1.            Організація оздоровчої, навчально-виховної роботи оздоровчого майданчика.
2.2.            Забезпечення адміністративно-господарської (виробничої) роботи оздоровчого майданчика.
2.3.            Створення режиму дотримання норм і правил безпеки життєдіяльності учасників оздоровчо -виховного процесу.

3. СЛУЖБОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

3.1.            Здійснює загальне керівництво всіма напрямами діяльності оздоровчого майданчика, у відповідності з Статутом школи і законодавством України.
3.2.            Здійснює розробку, затвердження і впровадження програм розвитку оздоровчого майданчика, , освітніх програм, та інших локальних нормативних актів і навчально-методичних документів.
3.3.            Визначає структуру управління оздоровчого майданчика, штатний розпис.
3.4.            Вирішує адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності оздоровчого майданчика.
3.5.            Планує, координує і контролює роботу педагогічних та інших працівників оздоровчого майданчика.
3.6.            Здійснює підбір, і розподіл кадрів.
3.7.            Визначає посадові обов'язки працівників, створює умови для підвищення їх професійної майстерності.
3.8.            Затверджує плани роботи, графіки, меню тощо.
3.9.            Заохочує і стимулює творчу ініціативу працівників, підтримує сприятливий морально-психологічний клімат в колективі.
3.10.          Визначає спільно з органом громадського самоврядування порядок заохочення працізників оздоровчого майданчика.
3.11.          Забезпечує створення в оздоровчому майданчику необхідних умов для роботи підрозділів, організацію харчування і медичного обслуговування, контролює їх роботу з метою охорони і зміцнення здоров'я учнів та працівників оздоровчого майданчика.
3.12.          Забезпечує ефективну взаємодію і співпрацю з органами місцевого самоврядування, підприємствами і організаціями, громадськістю, батьками (особами, які їх замінюють).
3.13.          Організовує і вдосконалює методичне забезпечення оздоровчого процесу. .
3.14.          Забезпечує раціональне використання бюджетних асигнувань, а також коштів, які поступають з інших джерел.
3.15.          Представляє оздоровчий майданчик в державних, місцевих, громадських та інших органах, організаціях, закладах.
3.16.          Забезпечує облік, збереження і поповнення навчально-матеріальної бази, облік і збереження документації; організовує діловодство, ведення бухгалтерського обліку і статистичної звітності.
3.17.          Організовує роботу із створення та забезпечення умов проведення оздоровчого процесу у відповідності з діючим законодавством про працю, міжгалузевими і відомчими нормативними документами та іншими локальними актами з охорони праці і Статутом школи;
3.18.          Забезпечує безпечну експлуатацію інженерно-технічних комунікацій, обладнання і вживає заходів з приведення їх у відповідність з діючими стандартами, правилами і нормами з охорони праці; своєчасно організовує огляди і ремонт приміщень оздоровчого майданчика.
3.19.          Проводить в життя Закон України "Про охорону праці", накази, розпорядження органів освіти, приписів органів держнагляду, та на цій основі планує виконання заходів з охорони праці.
3.20.          Забезпечує глибоке опанування працюючими знань з охорони праці та учнями знань з техніки безпеки та безпечного поводження під час оздоровлення та в побуті.
3.21.          Організовує роботу з охорони праці у структурних підрозділах згідно з чинним законодавством і даною інструкцією. Визначає обов'язки і порядок взаємодії посадових осіб, які беруть участь в управлінні охороною праці.
3.22.          Забезпечує виконання наказів, розпоряджень інструктивних матеріалів органів управління освітою з питань охорони праці, приписів органів державного нагляду .
3.23.          Організовує заслуховування на виробничих нарадах, звіти керівників структурних підрозділів з питань створення здорових і безпечних умов праці, і проведення оздоровчо-виховнопо процесу, стану травматизму. Видає накази і розпорядження з цих питань.
3.24.          Про груповий нещасний випадок або випадок із смертельним наслідком на виробництві і під час оздоровчо - виховною процесу терміново повідомляє, згідно з діючим Положенням за підлеглістю.
3.25.          Організовує розслідування нещасних випадків з учнями у виховному процесі відповідно до діючого Положення (Наказ МоіНУ від 31. 08. 01 №616).
3.26.          Організовує проведення ввідного інструктажу з усіма зарахованими до оздоровчого майданчика учнями та з працівниками при прийомі на роботу.
3.27.          Організовує роботу з розроблення інструкцій з охорони праці, техніки безпеки при експлуатації електромеханічного обладнання, а також їх періодичний перегляд у відповідності до діючого Положення.
3.28.          Створює умови функціонування громадського контролю.
3.29.          Здійснює контроль за створенням здорових безпечних умов праці і відпочинку на місцях дислакації.
3.30.          Організовує навчання учнів з питань безпеки життєдіяльності.
3.31.          Організовує роботу щодо виконання організаційно-технічних заходів впровадження державної системи стандартів безпеки праці.
3.32.          Контролює проведення обов'язкових періодичних медичних оглядів учнів, працівників перед початком роботи оздоровчого майданчика, табору.
3.33.          Забороняє залучення учнів до роботи без екологічного обстеження робочих місць відповідними органами нагляду/Забезпечує контроль за виконанням робіт з півищеною небезпекою.
3.34.          Визначає наказом по оздоровчому майданчику персональну відповідальність працюючих за нещасні випадки з учнями під час виховного процесу, а також за збереження їх здоров'я при проведенні організованих заходів.
3.35.          Забезпечує безпечну експлуатацію інженерно-технічних та санітарно-побутових комунікацій, обладнання, засобів захисту. Призначає відповідальних осіб за стан електрогосподарства, пожежну безпеку, та інше.
3.36.          Організовує та контролює проведення всіх передбачених нормативними документами інструктажів на робочому місці з усіма працівниками оздоровчого майданчика.
3.37.          Організовує своєчасний огляд і ремонт споруд та приміщень, вентиляційних та теплових мереж, електричних і санітарно-технічних установок,     електроарматури,   водопровідно-каналізаційного господарства, виробничого обладнання, санітарно-побутових приміщень тощо.
3.38.          Забезпечує оснащення виховного процесу документацією та дидактичним матеріалом з охорони праці.
3.39.          Особисто приймає участь в розслідуванні групових та із смертельним наслідком нещасних випадків з учнями та працівниками, аналізує причини та проводить в життя заходи щодо їх попередження. Негайно сповіщає про такі нещасні випадки вищому органу освіти, в прокуратуру, державному інспектору з нагляду за охороною праці, відповідно до вимог діючого Положення.
3.40.          Розглядає в установленому порядку листи, заяви та скарги з питань охорони праці.
3.41.          Здійснює постійний контроль за додержанням працівниками учнями, технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням колективних та індивідуальних засобів захисту.
3.42.          У разі виникнення надзвичайних ситуацій і нещасних випадків вживає термінових заходів щодо допомоги потерпілим, залучає при необхідності професійні аварійно-рятувальні формування
3.43.          Забезпечує функціонування в оздоровчому майданчику Системи управління охороною праці, Системи роботи з охорони праці, Системи роботи з питань збереження життя та здоров'я учнів.
3.44.          В установлені терміни забезпечує проведення вимірів електротехнічних і санітарно-гігієнічних параметрів.
3.45.          Роботу з охорони праці, збереження життя та здоров'я учнів, профілактики дитячого травматизму організовує відповідно до діючих нормативних документів, рекомендацій управління освіти і науки облдержадміністрації.
3.46.          Організовує роботу щодо забезпечення протипожежного режиму, електробезпеки, санітарно-епідемічного стану в школі відповідно до діючих нормативних документів.
3.47.          Забезпечує функціонування внутрішнього контролю за станом охорони праці та нешкідливих, безпечних умов праці та відпочинку учнів.
3.48.          Здійснює постійний контроль за технічним станом будівель, приміщень, споруд та інших інженерних комунікацій (водогін, каналізація тощо);
3.49.          Забезпечує відповідний технічний стан всіх видів обладнання, приладів, машин, механізмів, пристроїв, тощо.
3.50.          Забезпечує відповідне зберігання пожежонебезпечних та токсичних матеріалів.
3.51.          Притягує до дисциплінарної відповідальності винних осіб в порушенні вимог безпеки життєдіяльності.
3.52.          Організовує заходи із впровадження пропозицій членів колективу, спрямованих на подальше поліпшення і оздоровлення умов проведення виховного процесу.
3.53.          Звітується на зборах трудового колективу про стан охорони праці, виконання заходів з оздоровлення учнів, а також щодо прийнятих заходів з усунення виявлених недоліків.
3.54.          Вживає заходів спільно з батьківською громадськістю щодо поліпшення організації харчування, асортименту продуктів, створення умов для якісного приготування їжі в їдальні   оздоровчого майданчика.
3.55.          Вживає заходів спільно з медичними працівниками щодо поліпшення медичного обслуговування та оздоровчої роботи оздоровчого майданчика.
3.56.          Забороняє проведення виховного процесу при наявності небезпечних умов для здоров'я учнів чи працівників.
3.57.          Проходить періодичне медичне обстеження.
3.58.          Дотримується етичних норм поведінки в оздоровчому майданчику, побуті, громадських місцях, які відповідають соціальному статусу вчителя.

4. ПРАВА

4.1.            Видавати накази і давати розпорядження працівникам оздоровчого майданчика.
4.2.            Вживати заходів дисциплінарного впливу на учнів за вчинки, які дезорганізують виховний процес у порядку, встановленому Статутом школи та Правилами про заохочення і покарання.
4.3.            Бути присутнім на будь-яких заняттях, що проводяться з учнями оздоровчого майданчика.
4.4.            Вносити в необхідних випадках тимчасові зміни в план роботи оздоровчого майданчика, відміняти заняття, тимчасово об'єднувати групи і для проведення спільних заходів.
4.5.            Делегувати свої повноваження, видавати доручення.
4.6.            Представляти оздоровчий майданчик в громадських державних установах при розгляді питань з охорони праці.
4.7.            Безперешкодно в будь-який час відвідувати підпорядковані структурні підрозділи, зупиняти роботу об'єктів у разі порушень, які створюють загрозу життю або здоров'ю працюючих, учнів та їх оточуючих.
4.8.            Одержувати від посадових осіб необхідні відомості, документи і пояснення з питань охорони праці.
4.9.            Перевіряти стан безпеки та гігієни праці.
4.10.          Притягувати до, дисциплінарної відповідальності працівників оздоровчого майданчика за порушення або неналежне виконання вимог охорони праці.
4.11.          Направляти в органи управління освіти, керівнику школи пропозиції щодо удосконалення роботи з охорони праці в оздоровчому майданчику.
4.12.          Запрошувати відповідних фахівців для отримання експертних оцінок, рекомендацій щодо забезпечення безпечних нешкідливих умов праці та навчання.
4.13.          Звертатись, в робочому парядку в органи Державного нагляду та в органи Державного управління охороною праці.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

5.1.            Начальник табору  несе відповідальність за рівень кваліфікації працівників , реалізації оздоровчих програм, за якість оздоровлення і виховання дітей, збереження їх життя і здоров'я, дотримання прав і свобод учнів і працівників у встановленому законодавством України порядку.
5.2.            За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних нормативних документів, законних розпоряджень органів управління освіти, посадових обов'язків, встановлених даною Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих прав, начальник табору несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством. За грубе порушення трудових обов'язків в якості дисциплінарного покарання може бути використане звільнення з посади.
5.3.            За використання, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних з фізичним чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку начальник табору може бути звільнений з посади у відповідності з діючим трудовим законодавством.
5.4.            За порушення правил пожежної безпеки, охорони праці, санітарно-гігієнічних правил організації назчзльно-зиховного процесу начальник табору школи притягається до адміністративної, відповідальності в порядку і у випадках, передбачених адміністративним законодавством.
5.5.            За причинені оздоровчому майданчику чи учасникам педагогічного процесу збитки у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків начальник табору несе матеріальну відповідальність в порядку і в межах, встановлених трудовим і цивільним законодавством.
5.6.            За забезпечення здорових та безпечних умов праці та навчання відповідно до діючих нормативів з охорони праці.
5.7.            За шкоду, заподіяну працівникові каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним з виконанням ним трудових обов'язків, а також за моральну шкоду, заподіяну потерпілому внаслідок фізичного чи психічного впливу небезпечних або шкідливих умов праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 06. 93р. №472).
5.8.            За невиконання розділу III цієї інструкції.
5.9.            За дотримання вимог трудового законодавства.

6. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ'ЯЗКИ ЗА ПОСАДОЮ)

6.1.            Начальник табору взаємодіє:
6.1.1.  з директором школи;
6.1.2.  з органами місцевого самоврядування
6.2.            Начальник табору самостійно планує свою роботу на період оздоровлення дітей.
6.3.            Начальник оздоровчого майданчика, табору (на вимогу органу управління освіти) надає у встановлені терміни та у визначеній формі звітність
6.4.            Начальник оздоровчого майданчика, табору одержує від засновника, державних і місцевих органів інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
6.5.            Начальник оздоровчого табору систематично обмінюється інформацією з працівниками оздоровчого майданчика.

З питань охорони праці працює з:
·        вищестоящим органом управління освіти;
·        управлінням освіти облдержадміністрації;
·        органами державного нагляду за охороною праці;
·        органами державного управління охороною праці.


 З інстукцією ознайомлений:

Затверджую
Начальник тобору______________
_____________________
                                                                                                                                                                                            (підпис )
“___”______________ ___р.


Посадова інструкція старшого вихователя
                                                                                                                                       
(Місце видання)

                                                                                                                                                                                                                                  
(посада, прізвище, ім’я та по батькові спеціаліста)

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики .
При розробці інструкції враховані рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітніх закладах Міністерства освіти і науки України .
1.2. Старший вихователь призначається і звільняється з посади керівником закладу.
На період тимчасової непрацездатності його обов'язки можуть бути покладені на вихователя з числа найбільш досвідчених . Тимчасове виконання обов'язків у таких випадках здійснюється на підставі наказу керівника закладу, виданого з дотриманням вимог законодавства про працю.
1.3. Старший вихователь повинен мати вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менше 5 років на педагогічних посадах.
1.4. Старший вихователь підпорядковується безпосередньо керівнику закладу.
1.5. Старшому вихователю безпосередньо підпорядковуються: вихователі груп.
1.6. У своїй діяльності старший вихователь керується Конституцією України, Законом України "Про освіту". Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та органів управління освіти всіх рівнів з питань навчання та виховання вихованців; трудовим законодавством, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежної охорони, а також Статутом і локальними правовими актами закладу (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями керівника, даною посадовою Інструкцією), трудовим договором (контрактом).
Старший вихователь дотримується Конвенції про права дитини.

2. ФУНКЦІЇ

2.1. Організація виховного процесу в закладі, керівництво ним і контроль за розвитком цього процесу.
2.2. Методичне керівництво педагогічним колективом.
2.3. Забезпечення режиму дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному процесі.

3. СЛУЖБОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

3.1. Організовує поточне і перспективне планування діяльності педагогічного колективу.
3.2. Координує роботу вихователів та інших педагогічних працівників з виконання навчальних планів та програм.
3.3. Організовує і координує розробку необхідної навчально-методичної документації.
3.4. Здійснює систематичний контроль за якістю виховного процесу, роботою гуртків; відвідує заходи та інші види навчально-виховних занять, що проводяться педагогічними працівниками закладу, аналізує їх форму та зміст, доводить результати аналізу до відома вихователів.
3.5. Організовує роботу серед вихователів.
3.6. Надає допомогу педагогічним працівникам в оволодінні і розробці інноваційних програм і технологій.
3.7. Забезпечує своєчасну підготовку встановленої звітної документації, контролює правильне і своєчасне ведення вихователями журналів, іншої документації.
3.8. Бере участь у роботі щодо комплектації та збереження контингенту відпочиваючих дітей.
3.9. Бере участь у підборі та розстановці педагогічних кадрів.
3.10. Вносить пропозиції щодо вдосконалення виховного процесу, бере участь в роботі педагогічної ради закладу.
3.11. Організовує культурно-масові заходи.
 3.12. Веде, підписує і передає керівнику закладу табель обліку робочого часу безпосередньо підпорядкованих йому вихователів.
3.13. Організовує роботу з дотримання в виховному процесі норм і правил охорони праці.
3.14. Здійснює контроль за безпечним станом обладнання, приладів, технічних і наочних засобів навчання, які використовуються в навчально-виховному процесі.
3.15. Контролює стан безпеки життєдіяльності відпочиваючих дітей.
3.16. Організовує розробку і періодичний перегляд (не менше 1 раз на 5 років, а для професій або видів робіт з підвищеною небезпекою – не рідше 1 разу на 3 роки) інструкцій з охорони праці, а також розділів вимог безпеки життєдіяльності в методичних вказівках по проведенню навчально-виховного процесу.
3.17. Контролює своєчасне проведення вихователями інструктажів для відпочиваючих дітей, їх реєстрацію у відповідному журналі.
3.18. Визначає методику, порядок навчання правил дорожнього руху, поведінки на воді і вулиці, пожежної безпеки. Здійснює перевірку зазначених знань дітей.
3.19. Планує та контролює роботу вихователів з дітьми по затвердженим планам.
3.20. Виявляє обставини нещасних випадків, що сталися з працівниками, вихованцями.
3.21. Дотримується етичних норм поведінки в закладі, побуті, в громадських місцях, які відповідають суспільному статусу педагога.

4. ПРАВА

4.1. Бути присутнім на будь-яких заходах, які проводяться з дітьми .
4.2. Давати вихователям обов'язкові для виконання розпорядження в межах своєї компетенції .
4.3. Ставити питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності вихователів за вчинки, які дезорганізують виховний процес, у порядку, визначеному Статутом закладу та Правилами про заохочення та покарання.
4.4. Вносити в разі потреби тимчасові зміни в плани роботи вихователів, відміняти заплановані заходи у разі виявлення порушень безпеки життєдіяльності .
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу, законних розпоряджень керівника закладу та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, встановлених даною Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих прав старший вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством. За грубе порушення трудових обов'язків у якості дисциплінарного покарання може бути використано звільнення.
5.2. За застосування (в тому числі одноразове) методів виховання, пов'язаних з фізичним чи психічним насиллям над особистістю дитини а також скоєння іншого аморального вчинку старший вихователь може бути звільнений з посади у відповідності з трудовим законодавством. Звільнення за подібний вчинок не є заходом дисциплінарного покарання.
5.3. За порушення правил пожежної безпеки, охорони праці, санітарно-гігієнічних норм організації виховного процесу притягається до адміністративної відповідальності в порядку і у випадках, передбачених адміністративним законодавством.
5.4. За спричинення закладу чи учасникам навчально-виховного процесу збитків у зв'язку з виконанням (чи невиконанням) своїх посадових обов'язків старший вихователь несе матеріальну відповідальність в порядку і в межах, встановлених трудовим і цивільним законодавством.
5.5 За збереження життя і здоров’я дітей під час проведення організованих оздоровчо-виховних заходів.

6. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ'ЯЗКИ ЗА ПОСАДОЮ

6.1. Працює в режимі робочого дня за графіком, затвердженим керівником закладу.
6.2. Самостійно планує свою роботу. План роботи затверджується керівником закладу не пізніше як за п'ять днів до початку запланованого періоду.
6.3. Представляє керівнику письмовий звіт про свою діяльність на протязі 10 днів після закінчення певного періоду.
6.4. Отримує від керівника закладу інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
6.5. Візує накази керівника закладу з питань організації навчально-виховного процесу.
6.6. Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з педагогічними працівниками закладу.
6.7. Виконує обов'язки керівника в період тимчасової його відсутності. Виконання обов'язків керівника здійснюється у відповідності з трудовим законодавством і Статутом закладу на підставі наказу керівника закладу.


Ознайомлені:

Немає коментарів:

Дописати коментар